Hvem kan klage?
Alle der har været i kontakt med Den Frie Rådgivning, kan klage.
Vi opfordrer til, at du fortæller os det med det samme, hvis du har en dårlig oplevelse
med vores rådgivning. Så kan vi nemlig ændre på det undervejs, og du kan få glæde af
Den Frie Rådgivning.
Hvad kan du klage over?
Hvad kan du ikke klage over?
Sådan sender du en klage
Din klage skal sendes på mail eller med posten til:
Mail: Kirstine@dfr.dk
Skriv ”Klage” i emnefeltet
Postadresse:
Den Frie Rådgivning, Risingsvej 118, 5240 Odense SØ
For at vi bedste kan behandle din klage, bedes du svare på nedenstående spørgsmål, når du sender klagen:
OBS: Hvis du ønsker, at vi skal kunne give feedback til den pågældende rådgiver, skal du angive så præcise oplysninger som muligt.
* Hvis du har sendt din klage med posten, kan vi kun besvare den, hvis du angiver dine
kontaktoplysninger, fx en mailadresse eller en postadresse. Men det er naturligvis frivilligt.
Behandling af personoplysninger
Vi behandler dine personoplysninger i henhold til gældende lovgivning. Læs om
Den Frie Rådgivnings behandling af personoplysninger på vores hjemmeside:
https://www.dfr.dk/mere/persondatapolitik
Hvornår får jeg svar på min klage?
Vi vil forsøge at give dig et svar inden for 5 arbejdsdage
Jeg har en kommentar til rådgivningen - det er ikke en klage - hvem kan jeg kontakte?
Vi er altid glade for at få gode idéer og input, og du er velkommen til at kontakte os på info@dfr.dk
Er jeg anonym, når jeg klager?
Hvis du sender din klage fra en anonym mailadresse, eller via post uden afsender, vil du være anonym. Hvis du sender din klage på andre måder, vil du ikke være anonym.
CVR nr. 35308202
Mandag, tirsdag og torsdag
08.00-10.00
Copyright © Alle rettigheder forbeholdes